Jubilarfrokost 2021

Jubilarfrokosten afholdes lørdag den 25. September 2021!

Jubilarfrokost:

Er du 5 – 10 – 15 – 20 – 25 – 30 års jubilar eller endnu mere, vil det glæde os at se dig og dine klassekammerater til jubilarfrokost lørdag d. 25 september 2021 fra kl. 12-16.

Dagen vil forløbe med middag, rundvisning, kaffe og kage, samt masser af tid til at snakke med dine gamle lærere og medjubilarer.

Det koster 100 kr. at deltage, inkl. mad og drikke. Du tilmelder dig ved at udfylde formularen under fanen “tilmelding”.

Hvis du er usikker på, hvorvidt du er jubilar eller ej, kan vi fortælle at årene beregnes fra den sommer, man afsluttede sit ophold på NSE. Gik du f.eks. på årgangen 99/00 fejre du i år 20 års jubilæum. Vigtigt: Jubilarer, som fik aflyst deres jubilæum i 2020, er naturligvis også inviteret til at deltage som jubilarer i 2021

Vi gør opmærksom på, at du fra dit 40 års jubilæum er inviteret til at deltage hvert år. Alle årgange der dimitterede i 1979 eller før er derfor også inviteret til at deltage!

Der er online-tilmelding under fanen “Tilmelding”, mens betalingen sker kontant ved ankomsten på selve dagen.